Uitdaging Great Place To Work®

Great Place to Work® voert wereldwijd onderzoek uit naar goed werkgeverschap. Om meer aandacht te genereren voor het onderzoek en de daaruit voortvloeiende resultaten, zocht Great Place to Work® een media- en contentpartner.

Oplossing

Om C-Level- en hr-managers te bereiken, verwerkte ONE Business input van Great Place to Work® tot journalistieke content. De content is voor en na de bekendmaking van de Best Workplace in druk en online in de vertrouwde omgeving van Elsevier Weekblad gepubliceerd.

Native-campagne
Een speciaal magazinekatern van acht pagina’s met achtergrondinformatie over het onderzoek en met aandacht voor de winnaars, is verspreid via diverse weekbladen, waaronder Elsevier Weekblad.

Op basis van dit katern ontwikkelde ONE Business een native bannering-campagne, om de content ook online vindbaar te maken.

Contenthub
Een speciale partnerpagina op de website van Elsevier Weekblad fungeerde als centrale content hub voor alle publicaties die eerder in druk waren verschenen. Deze content werd aangevuld met videobeelden van het Best Workplace-event en met video’s van de winnaars.

Resultaat

De bekendheid van de activiteiten van Great Place to Work® is door de onderscheidende en strategisch gepubliceerde content significant toegenomen.