Waar staat Juist voor?

Juist is hét merk voor wie zich wil onttrekken aan de waan van de week, aan het negatieve nieuws en aan alle appjes, tweets en e-mails. Voor de lezer die liever vanuit een brede interesse naar de wereld kijkt dan achter de dijken blijft.

Met als motor een positieve levensvisie brengt Juist inspirerende en grenzeloze verhalen over innovatie, cultuur, ondernemerschap, politiek, techniek en reizen. Lees en zie hoe de wereld innoveert én hoe gepassioneerd echte vakmensen zijn. Juist, van de makers van Elsevier Weekblad, neemt je mee, denkt internationaal en opent je blik. Gemaakt met smaak en oog voor stijl biedt Juist evenveel verdieping als leesplezier: meer wereld, meer weten.

 

Het profiel van onze (online) abonnees

De doelgroep van Juist is hoogopgeleid, heeft een hoog inkomen en een goede positie in het bedrijfsleven. Vergeleken met Elsevier Weekblad trekt Juist een jonger publiek. Veelal Randstedelingen die op zoek zijn naar verdieping op niveau. Juist heeft een tijdschrift (maandelijks), website (voor desktop, laptop, tablet en smartphone) en nieuwsbrief (dagelijks).

Voor meer informatie over adverteren, kijk hier.

Hebt u vragen over uw abonnement of wilt u een abonnement afsluiten? Neem contact op met onze klantenservice!