Waar staat Elsevier Weekblad voor?

In een wereld die 24/7 wordt overspoeld door nieuws, meningen en tweets, is er behoefte aan een goed ingevoerde gids die zin en onzin voor je scheidt. Een eigenzinnig medium dat verrast met een scherpe selectie en eigen analyse van de feiten en dat argumenten en opinies presenteert die anderen over het hoofd zien. Wat is belangrijk? Wat kan ik negeren? Moet ik hier vóór zijn, of juist tegen?

Elsevier Weekblad, met afstand het grootste opinieplatform van Nederland, is die gids. Met een weekblad, een online-platform, evenementen, en nog heel veel meer.

Sinds 1945 staat Elsevier Weekblad voor onafhankelijke en gedegen achtergrond-, opinie- en servicejournalistiek. Toegankelijk, compact en compleet. Nuchter, scherp, en niet bang om met de feiten in de hand conclusies te trekken waar anderen nog niet aan toe zijn.

Elsevier Weekblad: zó had u het nog niet bekeken.

 

Het profiel van onze (online) abonnees

Het merk Elsevier Weekblad biedt u de mogelijkheid om direct te communiceren met een hoogopgeleide en welgestelde doelgroep. Elsevier Weekblad-lezers zijn kritisch, nieuwsgierig en eigenzinnig, en willen zelf hun mening vormen. Ze zijn veelal zakelijk beslisser (ondernemer of bestuurder), vermogend, ondernemend en reislustig, gaan behendig om met geld, en houden van comfort en lekker eten. Ze zijn maatschappelijk betrokken en hebben een brede interesse in politiek, economie, buitenland, cultuur en wetenschap.

Elsevier Weekblad maakt een wekelijks magazine, een website (toegankelijk via desktop, laptop, tablet en smartphone), nieuwsbrieven en e-bulletins. Ook organiseert Elsevier Weekblad elk jaar diverse evenementen.

Voor meer informatie over adverteren, kijk hier.