Elsevier Weekblad STIJL lezersprofiel

Elsevier Weekblad STIJL verschijnt vijf keer per jaar als special bij Elsevier Weekblad. Waar Elsevier Weekblad meer gaat over how to earn money, gaat Elsevier Weekblad STIJL meer over how to spend it. De doelgroep besteedt veel geld en heeft interesse in mode, cosmetica, sieraden, horloges, auto’s en interieur. De inhoud met het kwaliteitsstempel van Elsevier Weekblad zorgt ervoor dat Elsevier Weekblad STIJL een buitenbeentje is binnen de glossymerken op de Nederlandse markt. Elsevier Weekblad STIJL heeft een eigen sectie in het weekblad en op Elsevierweekblad.nl (desktop/laptop, tablet, smartphone), en vijf keer per jaar een glossy uitgave.

Oplage en bereik:

Frequentie :   5 edities per jaar

Oplage : ± 72.198 exemplaren
(Bron: HOI 2017 Q2 t/m 2018 Q1)

Bereik : 387.400 mannen en vrouwen
(Bron: NOM Print Monitor 2018-I)

Edities Elsevier Weekblad STIJL
Vrouwenmode : 15.02.2018
Mannenmode   : 08.03.2018
Vrouwenmode  : 09.08.2018
Mannenmode   : 30.08.2018
Feestmaand      : 08.11.2018

Voor meer informatie over adverteren, kijk hier.

Voor een overzicht van de geplande edities, kijk hier.