Een selectie van cases die ONE Business realiseerde voor diverse A-merken:

  • Contentproductie op maat
    Nationale-Nederlanden, Binck, Great Place to Work
  • Gave events
    Grip op je Vermogen, Achmea, ING
  • Relevante leads
    Exact, Sdu, PostNL
Achmea - Verzekeraar Achmea zocht naar een manier om duurzame relaties met de bedrijfstop van Nederland op te bouwen. Daarnaast wilde Achmea zich sterker profileren als een thought leader in de thematiek die speelt bij topbestuurders.
ING - Nederland heeft veel spaarders. Hoe overtuig je hen van de voordelen van beleggen? Dat is een traject van de lange adem, waarin je op regelmatige basis contact wilt houden met relevante content. Hoe zorgden wij ervoor dat ruim 200 particulieren contact wilden met ING? Dat lees je in deze case.
Great Place to Work® - Great Place to Work® voert wereldwijd onderzoek uit naar goed werkgeverschap. Om meer aandacht voor hun onderzoek en de daar uitvloeiende resultaten te genereren, zocht Great Place to Work® een media- en contentpartner.
Grip op je Vermogen - Hoe zorg je ervoor dat je met een event, jaar op jaar, jouw klanten positief blijft verrassen? En tegelijkertijd ook nieuwe inzichten geeft op Personal Finance gebied? Grip op je Vermogen, in 5 jaar tijd uitgegroeid tot een succesvol multimediaal platform.
Binck - Binck is continu op zoek naar nieuwe klanten. Wat te doen als reguliere reclamecampagnes alleen niet genoeg meer zijn om de target te halen? In deze case lees je over de manier waarop niet product gedreven content kan helpen!
Social Enterprise Day - Ondersteuning nodig in het organiseren van een event? Op zoek naar een businesspartner om het commercieel succes van een event te vergroten? Dan is deze case van ONE voor jou interessant.
PostNL - Hoe vindt PostNL klanten voor een nieuwe propositie? En hoe kan relevante content daarbij helpen? In deze case heeft ONE van A tot Z de strategie uitgewerkt om ondernemers aan te trekken en kennis te laten maken met reclame-ondersteuning vanuit PostNL.