Sdu is een multimediale uitgeverij van vakinformatie. Met content op het gebied van openbaar bestuur, juridisch & fiscaal en business information informeert zij professionals over de laatste ontwikkelingen.

“Ik weet dat ONE kwalitatieve nieuwsbrieven heeft; het kwalitatieve bereik heeft.”

Alhoewel Sdu effectieve campagnes draaide om haar bereik te vergroten, liep ze er tegenaan dat ze binnen haar eigen bestanden een gebrek had aan salarisadministrateurs. Daarom besloot zij de handen ineen te slaan met ONE Business om extra bereik te creëren. “De nieuwsbrieven waarmee ONE Business de leads binnenhaalt, die heb ik gewoon niet”, aldus Suzanne.

Voor Sdu was het de eerste keer dat zij een dergelijke leadgeneratiecampagne had opgezet. De leads werden gegeneerd met de whitepaper ‘Eindejaarsgedachten bij de WKR’, die HR-professionals voorzag van praktische oplossingen voor standpunten van de Belastingdienst.

“In een hele korte termijn had ik het aantal benodigde leads binnen.”

“We zaten met een korte-termijn-vraagstuk”, aldus Suzanne, die snel op zoek was naar extra bereik voor de promotie van haar events. “De keuze was voor ons al snel gemaakt om het via ONE Business te doen.”

Het doel om de leads binnen een korte termijn te genereren was met succes behaald. ONE Business leverde binnen enkele weken 444 financieel verantwoordelijken, die direct opgevolgd konden worden door Sdu.